Heeft het jailbreaken van je iPod nadelen ? Zoja welke

Ik zit te twijfelen of ik mijn iPod zou gaan jailbreaken maar hoor veel nadelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

Ja, ik heb mn iPhone gejailbreaked. En hy is nu slomer. Maar ik heb nog de oudste iphone ;) maar je apparaat word door het jailbreaken wel slomer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je loopt de kans garantie te verlezen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast dat je ipod slomer kan worden heeft het ook nog verdere nadelen.
1 het jailbreaken kan mislukken en dan is je ipod kapot!
2 als er nog garantie op zit is deze niet meer geldig
3 mocht je ipod kapot gaan daarna, wil apple hem niet meer repareren omdat je er illegale software op heb staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eerlijk gezegd wordt hij er niet slomer op. als je gewoon een nieuwe versie hebt. want tegenwoordig kunnen ze niks meer doen tegen jailbreaken aangezien dit legaal is geworden. Het kan eigenlijk ook niet meer fout gaan tegenwoordig is het gewoon via een site en niet meer moeilijk doen met itunes.

Wat al eerder is gezegd dat je natuurlijk je garantie verliest. weet niet of je je ipod hebt later verzekeren? want anders kun je hem altijd in het water gooien en dan krijg je een nieuwe. door de waterschade kan er geen informatie meer gebruikt worden van je ipod dus kunnen ze er niet achter komen dat hij was gejailbreakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is echt mijn topic,

1. door jailbreaken wordt je iphone niet slomer.
2. door jailbreak kan je telefoon niet stuk gaan.
3. door jailbreak kan je telefoon sneller gaan.

Zover ik weet heeft de jailbreak geen nadelen, ik bedoel gratis dingen downloaden. extra tweaks om het persoonlijker te maken wat wil je nog meer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je je ipod jailbreakt, is je garantie van je ipod bij de winkel waar je hem hebt gekocht en fabriek verlopen je hebt dus geen garantie als je ipod kapot gaat dus zul je dan zelf moeten betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan niks meer in de Appstore kopen

(zei mn vriendin)