Hoe moet ik m'n Wii aanzetten op mijn Samsung tv?

Ongeveer zo ziet alles er uit, maa ik kan hem niet aanzetten, welke knop moet ik indrukken zodat mn beeldscherm op het thuis scherm van de Wii komt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (2)

Gewoon je videokabels in je tv stoppen en op avi zetten en kijken welke avi je nodig heb !

Zit je stekker er wel in ?
zit je kastje goed (van de wii)
heb je op het power knopje gedrukt van de wii ?
zit de stekker wel goed in de wii ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alles zit er goed in alleen ik kan het avi knopje nergens op m'n afstandsbediening vinden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan moet je 3x op nul drukken ofzo of op het middelste knopje tussen de pijlen en dan avi selecteren en weer op klikken anders weet ik het ook niet
De afstandsbediening die je op de foto laat zien is niet van je tv. Deze afstandsbediening is volgens mij van je settopbox (dat grijze kastje onder de tv waar je mee tv kijkt). Ik herken hem omdat ik dezelfde heb van Digitenne. Hier kun je niets mee. Je moet de settopbox uitzetten en dan de afstandsbediening van de tv erbij pakken. Deze zou wel een AV knop op moeten zitten.

Toegevoegd na 47 seconden:
toevoeging: ik zie nu dat er ook KPN op de afstandsbediening staat, deze is dus zeker niet van de tv maar van de settopbox.