Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In ac revelations wil ik Desmonds missies spelen maar ze laden niet waarom?

Ik heb alle (in ieder geval Genoeg) animus deeltjes maar zodra ik door die poort loopt blijft mijn scherm zwart waarom?

(Ps3)

Toegevoegd na 50 seconden:
Loop*

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
514

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat je scherm zwart blijft wijst er op dat het spel vast gelopen is. Heb je al gekeken of de cd schoon en onbeschadigd is?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De hulp-pagina van PS3 geeft zelf als oplossing voor jouw probleem het volgende: Het scherm loopt vast tijdens het spelen van games. Controleer of er geen krassen of vuil op de disc zitten. Als de disc vuil is, veeg je deze voorzichtig schoon met een zachte doek.
Als je gamegegevens voor software in PlayStation 3-formaat hebt geïnstalleerd, kun je de gamegegevens verwijderen en de software opnieuw installeren. Selecteer Game > [Hulpprogramma voor gamedata], druk op de Triangle-toets en verwijder de gamegegevens vanuit het optiemenu. Installeer de software in PlayStation 3-formaat vervolgens opnieuw. Pas wel op dat je de opgeslagen gegevens voor de game niet verwijdert. (bron: http://nl.playstation.com/ps3/support/general/detail/linked436047/item436062/Problemen-oplossen/)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding