In ac revelations wil ik Desmonds missies spelen maar ze laden niet waarom?

Ik heb alle (in ieder geval Genoeg) animus deeltjes maar zodra ik door die poort loopt blijft mijn scherm zwart waarom?

(Ps3)

Toegevoegd na 50 seconden:
Loop*

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat je scherm zwart blijft wijst er op dat het spel vast gelopen is. Heb je al gekeken of de cd schoon en onbeschadigd is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De hulp-pagina van PS3 geeft zelf als oplossing voor jouw probleem het volgende: Het scherm loopt vast tijdens het spelen van games. Controleer of er geen krassen of vuil op de disc zitten. Als de disc vuil is, veeg je deze voorzichtig schoon met een zachte doek.
Als je gamegegevens voor software in PlayStation 3-formaat hebt geïnstalleerd, kun je de gamegegevens verwijderen en de software opnieuw installeren. Selecteer Game > [Hulpprogramma voor gamedata], druk op de Triangle-toets en verwijder de gamegegevens vanuit het optiemenu. Installeer de software in PlayStation 3-formaat vervolgens opnieuw. Pas wel op dat je de opgeslagen gegevens voor de game niet verwijdert. (bron: http://nl.playstation.com/ps3/support/general/detail/linked436047/item436062/Problemen-oplossen/)