Waar koop je het goedkoopste in Nederland en bij een betrouwbare winkel een Wii gameconsole?

Ik heb flink lopen zoeken, maar ik vind dat de prijzen dusdanig wisselend zijn dat ik me af begin te vragen of ik iets over het hoofd zie. Een prijs van rond de €160,00 moet toch mogelijk zijn lijkt me?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

bcc voor 165, heb ik afgelopen zaterdag nog een gekocht. (de witte wii wel te verstaan)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Bedankt, wit is ook goed hoor.
itsme
14 jaar geleden
de zwarte is inclusief 'sports resort', en komt op 219... maar je zult ongetwijfeld alles kunnen vinden op hun website.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop het ook, het is een winkel die hier niet te gek ver vandaan wel zit en waar ik nog niet aan gedacht had.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie hem staan: http://www.bcc.nl/product/nintendo-wii-sports-pack €179,00. Het kan geen kwaad denk ik om nog even in de winkel zelf de kijken, misschien zijn ze dan goedkoper.
itsme
14 jaar geleden
:-) ik heb hem voor 165, op zelfde website afgelopen zaterdag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BCC heeft altijd zaterdag aanbiedingen die alleen op die dag gelidig zijn. Mazzel gehad...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed om te weten MH75, misschien binnenkort wel weer dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mja, wat zijn die paar euro's op dat hele bedrag? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, heb je ook weer een punt mee.

Andere antwoorden (3)

Je zou bij tweaker.net pricewatch kunnen kijken:

http://tweakers.net/pricewatch/164488/nintendo-wii-sports-pack-wit.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Ook heelk erg bedankt, weer zoiets waar ik niet aan gedacht had.
Kijk deze site eens.!

https://www.dynabyte.nl/gaming/40?TRANSID=384589945&m4n_aid=52&utm_source=m4n&utm_medium=affilliate&utm_campaign=m4n%2Btotaal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mediamarkt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Volgens vergelijk.nl €135,94.