Zijn er extra's als je GTA lV hebt uitgespeeld?

Voor de Ps3?
Zoals schans bouwen, politie zijn ofzo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb GTA IV uitgespeeld en geen extra's ondervonden.
Wel krijg je na sommige missies die je voltooid wel iets extra's, zoals een auto en helikopter die altijd op de zelfde plaats respawnd.

Greets
SDFerker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kunt dan wel co-op spelen (tenminste op de xbox360 wel)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus dat is met 2 controllers op 1 PS3
( Dus niet online ) net als bij Gta san andreas 2 players?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat klopt zo is het tenminste op de xbox360 dus ook op de ps3 lijkt me
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dat soort van een bonus als je het heb uitgespeeld Want in het begin heb je dat niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb jij die special edition? Gay tony en die motorrijden waarop je dat kan doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee maar ik wilde ooit eens weten waarom ik niwt kon multiplayeren dus
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry ik typte op mijn mobiel en klikte perongeluk op reactie plaatsen maar in ieder geval heb ik het ooit eens ergens gelezen.