Waarom loopt mijn Fifa 13 carrière vast?

Steeds als ik mijn carrière opstart, loopt mijn hele PS3 vast. Als ik hem vervolgens opnieuw opstart, gebeurt het weer. Ook heb ik al een nieuwe carrière aangemaakt, maar daar gebeurde het ook weer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb hetzelfde probleem, zonde van de uren die ik er nu in heb gestopt. Hopend dat EA snel met een fix komt anders is dit de laatste keer dat ik fifa heb gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit heb ik dus ook maar dan met seizoenen (online) en fifa interactieve world cup.. Ik snap er echt helemaal niks van, dit gebeurd me echt telkens al probeer ik het 100 keer.

Antwoorden (1)

De oplossing: Je gameface verwijderen!! Als je deze hebt gedownload schijnt hij in carriere te kunnen vastlopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat was de oplossing!