Wat is de leukste zanggame voor de wii?

Ik ben van plan om een zingspel te kopen voor op de wii. Ik heb er al een paar gezien zoals We sing, karaoke revolution en Sing4. Heeft iemand ervaring met een van deze spellen? en wat is de leukste zanggame voor de wii?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat al die spellen niet zo veel van elkaar verschillen, het verschil zit hem in de liedjes. Zelf heb ik U- sing en die Kan ik wel aanraden omdat je later ook nog andere liedjes via dat spel los bij kan kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

koop bandhero.

het is misshcien wat duurder, maar je kan hierbij, zingen, drummen en gitaar spelen (mits je de benodigde spullen haalt)

Maar het is onwijs leuk op feestjes of op een doelloos avondje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeker leuk!