Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een nieuwe controller voor mijn Playstation 3 gekocht niet draadloos, en sinds dien ik die heb aangesloten kan ik mijn originele controller..?

Ik heb een nieuwe controller voor mijn Ps3 hij is niet draadloos ik deed de draad erin hij deed het prima, maar toen ik mijn draadloze dus me oude erin deed verbind hij niet meer? kan dit door die controller komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
704

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nou, altijd als je met je (oude) controller bij iemand anders gaat ps3'en dan duurt het even voordat hij verbind of lukt het niet. De oplossing daarvoor is je controller in de usb-kabel te doen en in je ps3, dan verbind hij wel, dit kan je ook proberen bij je oude kont-roller.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stickman heeft gelijk als je je oude controller misschien tussendoor bij een vriend gebruikt hebt moet je hem opnieuw verbinden op jouw playstation.
Dit doe je door de controller te verbinden met de playstation doormiddel van de oplaaddraad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding