Mijn vriend had het laatst over een versie van gran turismo 5 waarin alle extra's al zaten, welke is dit?

Hij had het dus over een versie waarin bijvoorbeeld al een hoop auto's zaten die in de 'normale' versie niet zouden zitten. het is voorde playstation 3

Toegevoegd na 4 dagen:
Ik zat online te kijken voor dit spel en op een site stond dat er in dit spel geen online modus zit, is dat zo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hij heeft wel een online modus. als GT5 geen multiplayer had, haha dan zou niemand hem kopen.

Antwoorden (2)

Hij heeft het over Gran Turismo Academy Edition.

Je krijgt alle DLC er bij, alle updates (heel wat) zijn al geinstalleerd en dat was het zo'n beetje. Er zit ook een exclusieve GT-R bij ;)

Hij kost maar €30.-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zijn er nog andere dingen behalve de DLC's en de updates?
Is de gameplay, en de carrièremodus bijvoorbeeld nog hetzelfde
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja alles is nog precies hetzelfde :)
Gran Turismo Academy, het spel is eigenlijk een updat van GT5. Hij bevat de updates en DLC. Er zitten een paar kleine verschillen in. Als je al GT5 al hebt zou ik hem niet kopen.