Ligt het aan mij of is er weinig veranderd aan FIFA13 t.o.v. FIFA12 op de PS2?

Alleen de spelers en skills maar is er nog wat veranderd qua spelmechanieken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Er zijn wel veel nieuwe dingen, het spel loopt beter enz.
Maar misschien heeft het ook wat te maken omdat je het op PS2 speelt, en aangezien dat bijna niemand meer heeft daar minder werk in zullen steken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De verschillen zijn minimaal. Voor de WII wordt zelfs gezegd dat het FIFA12 is met een nieuw logo omdat hij zo gelijk is.

Als je langer het spel speelt zul je merken dat je hetzelfde doet als in FIFA12. Het spel doet iets sneller aan.

De keeper is aangepakt en 'sukkelt' minder.

Zelf zie ik ook weinig verschil en als ik het nu nog zou moeten kopen dan blijf ik liever bij FIFA12.
11 jaar geleden
nou ik denk dat het aan jouw ligt want mijn broer heft het spel ook en hij vindt dat er aardig wat verandert is er is bijv een store bij gekomen de ventjes zijn ook veel beter sde teams zijn ook bijgewerkt