Hoe krijg ik mijn appstore terug?

Ik heb een ipod touch 4g en ineens i de appstore weg hoe krijg ik hem weer terug?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (3)

Dit hoort niet te kunnen, probeer in Spotlight (helemaal naar links in het thuisscherm) eens "AppStore" in te typen.

Doet hij het nog niet? Zet een backup terug waar hij het nog wel deed of herstel naar de fabrieksinstellingen in iTunes. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer je iPod opnieuw op te starten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan je AppStore NIET wissen/verwijderen