Hallo, Mijn playstation 3 is heel langzaam en als ik hem volledig herstel is die weer snel wat kan ik er aan doen dat die altijd snel blijft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Welke heb je, de 320 gb of de 160 gb? En speel je online, bijvoorbeeld mw3 of speel je gewoon een game zonder internet, bijvoorbeeld de sims? Want als je online speelt, lekt je internet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een 160 raad ik een externe harde schijf aan! Werkt perfect!