Door hem te kopen en te installeren.
Ik zie dat het een uitbreiding is op Battlefield 2 dus die moet je dan ook geïnstalleerd hebben om deze uitbreiding te installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar kan ik deze kopen bf2 heb ik al
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Marktplaats bijvoorbeeld.
Ik geloof dat het spel te oud is om nog in de winkel te kopen, maar op Marktplaats staat hij nog wel.
Ok heb maar een manier gevonden en dat is een digitale download van de EA site, je moet dan het complete pakket kopen BF2, BF2 Special Forces,Euro Force,Armored Fury voor 20 euro. Het spel is van 2005 dus is niet meer via normale weg te kopen, hoogstens 2dehands of toevallig in een grabbelbak bij de speelgoedboer.

Een digitale download is trouwens een legale download het is ook gewoon van de EA site zelf. (zie bron)