ik heb mw3 gekocht voor mw3 en geinstaleert, maar ik moet de craffics op het laagts zetten, anders dan hapert het beeld. welke video kaart moet ik?

processor= duo core i3: welke videokaart moet ik kopen??

Weet jij het antwoord?

/2500

OS: Windows® XP/ Windows® Vista / Windows® 7 Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6600 of AMD Phenom™ X3 8750 processor of beter Memory: 2 GB RAM Grafisch: Shader 3.0 of beter 256 MB NVIDIA® GeForce™ 8600GT / ATI® Radeon™ X1950 of beter DirectX®: DirectX® 9.0c of latere versie Hard Drive: 16 GB free hard drive space Sound: DirectX® 9.0c of later Internet: Broadband connection en service zijn vereisten voor Multiplayer verbinding. Internet connectie vereist voor activatie Toegevoegd na 38 seconden: -------------------------------------------------------------------------- Dit zijn de minimum vereisten Toegevoegd na 1 dag: Edit: als je wilt weten ofdat je pc geschikt is voor een game gebruik dan "Can you run it?" Dit kan je hier vinden: http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

ik heb zelf black ops op PC. deze werkt op windows 7 met intel core i5. met een GeForce kaart.

Ik heb zelf een AMD radeon hd 6850 en deze is goed genoeg voor call of duty :P

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100