ik heb mw3 gekocht voor mw3 en geinstaleert, maar ik moet de craffics op het laagts zetten, anders dan hapert het beeld. welke video kaart moet ik?

processor= duo core i3: welke videokaart moet ik kopen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit kan je beter op helpmij.nl vragen. Die forumsite gaat alleen maar over computers en daar hebben ze meer verstand van computers, softwares, hardware, drivers etc.

Antwoorden (3)

OS: Windows® XP/ Windows® Vista / Windows® 7
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6600 of AMD Phenom™ X3 8750 processor of beter
Memory: 2 GB RAM
Grafisch: Shader 3.0 of beter 256 MB NVIDIA® GeForce™ 8600GT / ATI® Radeon™ X1950 of beter
DirectX®: DirectX® 9.0c of latere versie
Hard Drive: 16 GB free hard drive space
Sound: DirectX® 9.0c of later
Internet: Broadband connection en service zijn vereisten voor Multiplayer verbinding. Internet connectie vereist voor activatie

Toegevoegd na 38 seconden:
--------------------------------------------------------------------------
Dit zijn de minimum vereisten

Toegevoegd na 1 dag:
Edit: als je wilt weten ofdat je pc geschikt is voor een game gebruik dan "Can you run it?"

Dit kan je hier vinden: http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb zelf black ops op PC. deze werkt op windows 7 met intel core i5. met een GeForce kaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf een AMD radeon hd 6850 en deze is goed genoeg voor call of duty :P