Hoe kan je in black ops nu snel naar de 14 of 15e prestige gaan?

Ik ben prestige level 3 maar ik wil graag gouden wapens en ik heb geen zin om nog jaren te spelen voor ik daar ben. weet iemand hoe dit kan? ik speel op een xbox 360.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je dat van plan bent moet je alle voordeel uit elke xp mogelijkheid gaan halen, airsupport neerschieten, reviven, kratten stelen, backstabben, auto's vernietigen met je granaten, kills met UAV en CUAV, simpele perk challenges als je ze kunt doen, bijv. 2 killstreak met scavenger of suppression kills met ninja. Je gaat dit niet zomaar halen dus je moet ook erg geduldig zijn en best een tijd erin steken.