Is het mogelijk om een ipod touch emulator te downloaden?

Ik heb al op youtube gekeken maar kan daar niks vinden over een goede ipod touch emulator...

maar ik wil dus niet het beeld van mijn gwn ipod touch op mijn computer laten zien want dat kan ik al

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
google...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bing... wtf!!

Het beste antwoord

deze video laat het stap voor stap zien. Je hebt wel een jailbreak nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
video zit er toch bij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jah dit si ook wel goed, maar eigenlijk had ik gehoopt op iets waarvoor je geen ipod touch hoeft te hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar kan je hier ook mee je ipod besturen vanaf je pc?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry dan kan ik je niet verder helpen als je het zonder ipod wilt doen. en nee dit is volgens mij alleeen bestuurbaar vannaf je ipod. maar volgens mij zijn ze dit allemaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=-ZXYLyuYkeM&feature=youtube_gdata_player bij dit filmpje kun je wel bedienen vannaf de computer alleen de home button moet je zelf in duwen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is wel het beste antwoord dat nu mogelijk is

Andere antwoorden (1)

Deze zit standaard bij xcode van apple.