Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet je bij het reserveren bij bart smit, de game ophalen of krijg je die dan opgestuurd?

Het gaat om black ops 2

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bestel hem in de winkel en haal hem op.

Bestel hem in de webshop en krijg hem thuis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een spel alleen reserveert (dus laat bestellen of vast laat houden) moet je deze zelf ophalen. Als je wil dat ze hem opsturen moet je dat erbij zeggen en je adres achterlaten ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Vul onderstaande gegevens in en wij sturen u een e-mail en/of gratis SMS wanneer het product voor u beschikbaar is."

Ik denk dat je dan pas (als je de sms krijgt) echt kan bestellen en dan kun je vast kiezen voor ophalen of opsturen, daar kan ik helemaal geen informatie over vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je via onze website een game reserveert, krijg je van ons een mail of sms wanneer de game te bestellen is. Bestel via de link in de mail en dan kun je je afleveradres selecteren (afhankelijk van de betaalwijze). De game wordt dan op de releasedatum bezorgd. Om te reserveren klik je op de info button naast het product en laat je je gegevens rechts in het reserveerveld achter. Ook is het mogelijk in onze winkels te reserveren en dan kun je de game aankopen op de releasedatum.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar staat nu precies die tekst want daar kom ik niet met je link ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding