Mijn ps3 maakt een raar geluid hoe los ik dit op?

Hallo ik heb sinds 2 maanden een PS3 slim 320 gb gekocht bij de mediamarkt

En ik hoor nu pas dat hij een heel raar geluid maakt!
Het geluid komt van de DiscLade of harddisk

En het is een best irritant geluid om mee te spelen...
Het klinkt als een knarsend geluidje

Weet iemand misschien hoe je dit kan oplossen of kan voorkomen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

je moet goed opletten of je de cd wel goed erin zet want meetstal als je het niet goed inzet gaat het fout en kan die cd nooit eruit en kan je ook niet meer spelen . dus goed erin zetten . en als hij goed erin zit krijg je ook wel een geluidje maar dat is normaal . je ps3 kan ook nog zo'n geluid maken als je een gebrand cd gebruikt .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat het is dat geluid is niet van belang want dat hoort gewoon niet zo te zijn meteen terug gaan en het geval uitleggen en dan mag media markt het oplossen want je heb nog volop garantie op je ps3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je misschien bedoelt dat ie hapert dan is dat de bedoeling. anders zou ik het aan een specialist vragen