waneer kom fifa 13 precies uit voor de ps3? en wat zijn de verschillen tussen fifa 13 en fifa 12?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

nou, bij fifa 13 komen er hele goeie grapics en fifa 13 komt uit in: in bart smith 27 september 2012
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fifa 13 is wel al te pre-orderen met wat extra's en een lagere prijs, verschillen zullen wederom met name zitten in de graphics en een verbeterde gameplay. Blijft altijd even afwachten of dat ook echt zo is natuurlijk..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou FIFA 13 komt ongeveer uit op december . en het verschil zijn bijv. nieuwere spelers of nieuwere teams .
bij www.wehkamp.nl kan je al het spel reserveren . voor ps3 en ps2 en volgens mij ook voor andere gameconsoles .