Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik krijg een zwart scherm met spellen op een r4 help?

ik heb net mijn r4 geïnstalleerd en als ik een spel op start krijg ik een wit of zwart scherm.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
921

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je R4 het nooit goed gedaan hebt heb je geen goede firmware erop gezet of laten zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helaas was dat het maar maar het is de software van de cd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kom je aan die cd? Heb je het er goed opgezet? Waar komt het vandaan, kunnen ze je daar niet helpen? Ik heb ook eens gehad dat een kaartje verstuurd werd met firmware maar het werkte niet, teruggestuurd en toen werkte het wel.
Wat ik wel raar vind, is dat R4 illegaal is geworden en dat veel websites die R4 verkochten er mee moesten stoppen. En anders heb je waarschijnlijk een neppert uit Japan of China laten schippen? anyway..

gooi de oude setup eraf en download de officiele: http://www.r4ds.me/
Zet dat op je R4 sd kaart.
Als hij gewoon goed het menu etc laat zien, en je spellen het dan niet doen dan moet het aan de spellen zelf liggen. Ik heb namelijk ook wel eens dat een spel zwart of wit kleurt. Dan download ik hem meestal van een andere site. (Of patchen wat dan ook)
En als dat het niet is, dan zou je die R4 terug kunnen sturen naar waar je hem vandaan heb?
succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thriza het is echt geen probleem om uit nl een r4 kaartje te krijgen hoor, je moet alleen even aanvinken dat je het alleen gaat gebruiken om homebrew spellen er op te zetten ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ahh okee want ik had er zelf eentje besteld nadat het illegaal werd, en toen kreeg ik een dikke neppert uit Japan die het niet deed -.- vandaar

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding