Moet ik een nieuwe Wii afstandbediening kopen?

De afstandsbediening doet het niet als ik hem wil synchroniseren, de lichtjes gaan niet knipperen..
Alles doet het verder prima, moet ik een nieuwe afstandsbediening kopen?
Wii klantenservice mailen heeft ook geen zin, ik krijg altijd het zelfde antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Doe de batterij eens vervangen. Als de Wii afstandsbediening dan wel werkt (dus de lichtjes gaan knipperen), maar je kunt dan nog steeds niet spelen, ga dan naar het Home Menu. Klik onderin bij de Wii afstandsbediening instellingen. Je komt dan uit op het schermpje van de Wii a.b. instellingen. Druk onderin op Wii afstandsbediening opnieuw instellen. Druk dan de knopjes 1&2 tegelijk in. Wacht tot het bliepje, en Huppa! Aan is de Wii Remote!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt ook eerst proberen om de batterijen te vervangen, misschien werkt dit ;)