Past een duitse usb in nederlandse usb ingangen??

Ik heb net een motion sensor gekocht van een duitse firma en deze heeft een vaag stuk plastic aan de zijkant. Daarom lijkt hij niet te passen. Ik zit zelf te denken om dat stuk plastic eraf te zagen maar ik weet ook niet of er nog iets bruikbaars in dat stukje zit? HELP

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

USB staat voor Universal Serial Bus.
Het lijkt me sterk dat je een USB hebt en dat deze niet past. Is het plastic niet een schuifje of een klepje zodat het eraf kan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat er verschil is tussen Duitse USB's en Nederlandse. Het is immers gewoon een universele geheugenopslag. Maar er worden vaak, ook voor reclame doeleinden, allerlei soorten USB sticks gemaakt in rare verpakkingen en vormen. Ik heb er ook wel eens één gehad die niet in de voorkant van mijn pc paste maar gelukkig wel in de achterkant.
Als het geen al te dure USB stick is die jij hebt zou ik het er gewoon op wagen om dat stuk plastic er af te zagen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry, ik lees nu dat het niet over een USB stick gaat maar een bewegingsmelder. Ik zou het inderdaad ook hier van de prijs en garantievoorwaarden af laten hangen of je het risico wil nemen. USB is in principe wel overal hetzelfde. In ieder land.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
usb is overal het zelfde
misschien moet je een verloop stekker gebruiken

Toegevoegd na 37 seconden:
ik zou eens informeren bij de vakhandel