hoe kan het dan mijn ps3 geen verbinding kan maken met mijn wifi ( lees verder aub)?

als ik op mijn ps3 zoek naar de wifi, vind die hem wel, en als ik dan ook nog het goede wachtwoord invul, maakt die er ook verbinding mee, maar inloggen op psn of op internet gaan lukt niet, het zelfde geld voor mijn blackberry, die pakt de wifi ook, en als ik dan ook het goeie wachtwoord invul heeft die er gewoon verbinding mee, maar op internet gaan lukt niet, de 2 laptops hier hebben er wel gewoon verbinding mee, en kunnen dus wel op internet, iemand een ideetje waar het aan kan liggen??

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Ik heb dit zelfde probleem gehad met mijn laptop en iPhone, het was eigenlijk heel simpel op te lossen:
Als je je router hebt zit er meestal een klein gaatje in met "reset" er boven.
Pak iets van een klein pinnetje en houd die erin tot je router is uit gegaan, dat betekent dat hij gaat resetten.
(Als je hem reset gaat hij terug naar fabrieksinstellingen)
Als dit niet werkt kan je kijken in de router instellingen zelf maar dan moet je wel weten hoe je daar in komt:

Ga naar CMD (windows knop + R en voer dan CMD in)
typ dit in "ipconfig" je ziet nu een hoop informatie maar waar je op moet letten is: "Default Gateway" daar staat een code en die moet je invoeren in je browser, ipv een site.
Nu kom je op een inlog scherm, hier moet je het wachtwoord van je router invoeren, meestal is die nog het standaard.
De ene router heeft er geen en de ander iets als "admin" of "1234"

Hierna kan ik je helaas niet verder helpen want ik niet welke router je hebt ;)
Waar je wel bij kan kijken is de draadloze opties natuurlijk.

Succes