Hoelang duurt het dubbel xp weekend voor black ops xbox 360 nog ?

Het lijkt mij dat het afgelopen weekend , tot zondag avond duurde. Maar het is nu nog bezig dus weet iemand tot hoelaat / welke dag het nog duurt ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Vaak is het tot dinsdagochtend, elke keer is het weer wat anders. Er is hier nu weer geen duidelijkheid over, maar vaak is het sowieso van vrijdagmiddag tot en met maandagnacht-dinsdagochtend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nooit duidelijk maar xe gaan van de amerikaanse tijd uit geloof ik. En daar Als het 12 uur nacht is stoppen ze. Maar geen probleem toch gewoon non stop doorspelen tot die 15de prestige

VATOS L0COS = GT
Als je ooit tegen me speelt