Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Klein Xbox Live probleempje help?!

Dit staat er.
You Can Connect to Xbox live, Nit Your Current Network configurations may limit your online experience. Select More into for a description of the problem and how you can fix it.

Nou heb ik wat gehoord over in je WIFI-Modem inloggen en dan iets veranderen...
Kunnen jullie me aub gauw helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
661

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat je een poort open moet zetten vanwege de beveiliging van je modem. Dit doe je door je IP-adres in te typen in de adresbalk. Je komt hier aan door bij Google in te typen 'Wat is mijn IP', dan kom je op een website en zie je je IP groot bovenaan staan.

Het is verschillend per modem/provider hoe het menu eruit ziet. Maar je moet in ieder geval naar de Wi-fi sectie gaan en dan kijken bij beveiliging (of security). Bij mij staat er dan 'Allow new devices' en dat is toegestaan. Wellicht moet jij deze poort nog openzetten.

Ik hoop dat je hier iets aan heb gehad! :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je zo geheten 'nat type 3'. Je kunt dit verhelpen met een paar trucjes: zet UPnP aan, geef je Xbox een statisch ip-adres en open een aantal poorten. Welke dit zijn weet ik niet, maar Google eens op jou type router + 'xbox nat type 3' en kijk of je een oplossing kunt vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding