Wat komt eerder uit de PS4 of de uitgeklede Xbox 360 (niet Xbox 720) en hoe duur zijn beide?

Ik wil er namelijk een gaan kopen, maar moet waarschijnlijk 1 jaar wachten dus ik ga dan kijken welke als eerste uitkomt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De PS4 is nog niet aangekondigd, en de uitgeklede xbox 360 ligt al een paar jaar in de winkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar wat word dan de nieuwe xbox?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee ik heb al gelezen dat de nieuwe xbox niet de xbox 720 is maar de uitgeklede xbox 360 die komt uit in 2013 met kerst.

Het beste antwoord

Wat betreft je redenering van kerst 2013 komt aardig overeen met wat gamesites vertellen. Maar beide consoles hebben al een beetje hun chipset bekendgemaakt en de nieuwe Xbox is allesbehalve uitgekleed. Hij zal 6 x krachtiger worden dan de hedendaagse versie. De nu uitgeklede versie is de Xbox 360 Slim 4 Gb die speciaal voor de simpele gamers is ontwikkeld voor weinig geheugen etc.

De opvolger van de Xbox 360 krijgt naar verluidt een gpu die gebaseerd is op AMD's Radeon HD 6670. De machine moet zes keer zo krachtig worden als de Xbox 360 en zou in oktober of november van 2013 in de schappen moeten liggen.

Dat meldt IGN op basis van bronnen die kennis hebben van Microsofts komende console. Eerder gingen geruchten dat Microsoft voor een gpu uit AMD's HD 7000-serie zou kiezen, maar volgens IGN is dat niet het geval. In augustus van dit jaar zouden de definitieve development kits naar ontwikkelaars verstuurd worden, waarna de console zelf eind 2013 moet uitkomen.

Wat betreft de nieuwe Playstation zal deze ook flink krachtiger worden als de PS3 en zou volgens geruchten uit 2009 dit jaar op de markt komen. Wij weten wel beter en de consoles zullen pas in 2013 op de markt komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok bedankt! maar hoe duur worden ze?