als je een xbox 360 game koopt in de winkel, heeft deze dan de laatste patch?

ik wil skyrim kopen, maar ik heb geen internetverbinding op mijn 360 en ik ben nogal bang voor crashes/ bugs

Toegevoegd na 1 uur:
, is het gewoon mogelijk de game te spelen zonder al te veel las hebben van de bugs. zo niet wat zijn dan de grootste 360 bugs

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, dat heeft hij niet. Het spel moet eerst geüpdatet worden. Het kan ook niet, want stel je voor dat hij in de winkel ligt, er komt een patch en dan zouden ze allemaal teruggehaald moeten worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uiteraad wordt een game als Skyrim uitgebreid getest op fouten en bugs voordat het al in de winkel ligt. De groete bugs en fouten zijn er vaak dus al uit. Het kan natuurlijk zijn dat er iets door glipt door zo'n controle. Daarvoor zijn die updates en die patches. Hiervoor heb je internet nodog wil je binnen halen en gebruiken.