De kaart van onze DS Lite (R4) doet helemaal niets meer. Ligt niet aan de de DS want met een origineel spel werkt hij prima. Wat te doen ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer het eens met een ander sd geheugenkaartje. Als dit ook niet werkt is hij inderdaad kapot. Volgens mij zijn deze kaarten niet te repareren (of voor zoveel geld dat je beter een nieuwe kan kopen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Mijn vriendin heeft dit ook gehad. Volgens mij is je R4 kaart gesneuveld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou proberen om de software er opnieuw op te zetten. Even googlen en je vind die zo. Je kunt altijd nog een nieuwe kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is net als mijn neef "gesneuveld in de oorlog'