Is het slecht als je je playstation 3 spel in de ps3 laat zitten?

Ik laat namelijk bijna altijd m'n spelletje er gewoon in zitten, en als ik dan weer eens zin heb in een andere haal ik 'm eruit. Maar kan dat kwaad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Je kan hem gewoon laten zitten, dat kan geen kwaad. Of het nou in een cd hoesje/doosje zit of in de cd speler, geen verschil.

Het is zelfs beter om hem te laten zitten als je heel vaak hetzelfde spel speelt. Het in en uit de doos doen verhoogd namelijk de kans dat je de disk beschadigd.

Je moet hem er echter wel uithalen als je je ps3 gaat vervoeren of verplaatsen. Door het vervoeren kan het namelijk zijn dat er onderdelen gaan bewegen en die kunnen dan de disk beschadigden. Dit was vooral het geval bij de xbox360.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan geen kwaad een schijfje in je ps3 te laten zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet slim sal hem eruitdoen als je klaar bent met het spel als je pc kapot gaat ofzo kan je hem er niet meer uithalen dat had ik ook weleens niet dat die kapot was maar dat knopje om die game eruit te hallen was kapot en dat is dan ballen
succes xx alisia