Kan je sims3 spelen op een compaq laptop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik niet
Er zit sowieso windows vista op
dit is de site waar de mogelijke informatie op staat http://www.laptopshop.nl/product/60725/compaq-presario-cq60-100ed.html

Antwoorden (4)

Ja hoor, bij mij kon het gewoon ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, maar sims2 werkte niet op men laptop dus ik ben bang dat als ik em koop dat ie het dan niet doet ( en ik ook veel geld kwijt ben. )
Waarschijnlijk doet ie het gewoon, maar als je nog niet het spel wilt kopen (dat is wel begrijpelijk), dan kun je misschien kijken of je het ergens kunt lenen. Dan kun je eerst proberen of ie het doet, en koop je het pas als je het zeker weet. Misschien heeft een vriend/vriendin wel sims 3.
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou eerst de demo even installeren. Als die het doet is de kans heel groot dat de echte versie het ook doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij werkt!!!
Alleen wel een beetje sloom...
Maar dan werkt ie als het goed is wel op mijn pc.
Om een spel te spelen maakt de merk computer/laptop niet zoveel uit.

Waar je op moet letten zijn:

-Besturingssysteem
-RAM geheugen
-Videokaart
-Processorsnelheid

Voor 'de sims 3' heeft je dit minimaal nodig om het goed te kunnen spelen:

-2.0 GHz processor
-1 GB RAM
-128MB videokaart
-7 GB beschikbare Hardeschijf ruimte.

Even kijken of je dit hebt, op zich is dit niet erg veel gevraagd en ik denk wel dat de Compaq laptop dit minimaal erin heeft zitten.

Voor de zekerheid , ga naar start>uitvoeren>dxdiag>

Hier zie je een overzicht van alle informatie van je laptop.
Vergelijk het met de requirements voor 'de sims 3'

Succes! en veel plezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat dat je 1,5 gb ram nodig hebt voor het spel, ik heb 1 gb . dus ik denk niet dat ie het dan doet.