zijn er echte cheats voor black ops zombie maps (ps3) dan wel echte cheats en niet ''3arc unlock'' ?

alle zombie maps beschikbaar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee die bestaan niet, volgens mij moet die dan kopen

Toegevoegd na 1 minuut:
Als ze koopt in PSN shop moet ze ook downloaden natuurlijk :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, de cheat 3arc unlock is dan ook niet echt een cheat maar daarmee speel je mappen vrij die al in de game geïnstalleerd zijn. De losse zombie maps: Moon, Shang li ra, Shi No Numa, Der Riese, Verrückt en Nacht der Untoten moet je van de desbetreffende gameconsole kopen via de onlinewinkel. Dan moet je console wel op het internet zijn aangesloten.