Waar kan ik Soul Nomad & The World Eaters voor de Playstation 2 kopen?

Ik ben al enige tijd op zoek naar dit (Europese) spel voor de Playstation 2.

Iemand een idee waar deze nog verkrijgbaar is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb op play-asia.com gekeken en daar hebben ze 'm niet meer. Onderstaande bron verwijst naar Amazon, aanbieder is een gewaardeerde Amerikaans videogame keten, de game is wel nog steeds behoorlijk prijzig en je moet er de nodige verzendkosten bij rekenen.

PS: als je 'm echt niet meer kan vinden kun je de rom downloaden, mits je het origineel hebt natuurlijk...

Toegevoegd na 3 minuten:
Edit:

2e bron toegevoegd, is de homepage van de aanbieder van de game op Amazon, ik denk dat je de site heel erg zult waarderen.