De lade van mijn Xbox360 gaat de hele tijd open. Is er een manier om dat zelf op te lossen?

Goedemorgen,

Al een tijdje heb ik last van een zeer vervelend probleem: de cd-lade van mijn Xbox360 gaat de hele tijd vanzelf open. Ik heb al op het internet gekeken en daar zeggen ze dat het óf niet te repareren is óf dat ik mijn Xbox naar Microsoft moet brengen, maar ik heb liever een iets snellere en goedekopere manier. Nu is mijn vraag: hoe kan ik er voor zorgen dat de cd-lade van mijn Xbox360 niet meer vanzelf open gaat? Ik heb trouwens de slim-versie van de Xbox.

Bij voorbaat dank,
JSanzo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Een vriend van mij heeft dit ook gehad, die hield zijn duim altijd tegen de lade zodat die niet op kon gaan.
Hierna heeft hij er een stukje tape tegen opgeplakt zodat die niet op kon gaan.
Waar het aan ligt zou ik niet durven zeggen.
Maar een stukje tape moet helpen, uit ervaring!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik iets zwaars om er tegen aan te leggen, dan raakt hij niet zo beschadigd als tape.