Kan ik PS3 gamedate kopieren van account 1 naar account 2?

Het gaat hier dus om 2 accounts opdezelfde playstation.
Het is een PS3 slim 320gb.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, op 2 manieren zelfs, als je echt alles op je PS3, HDD wilt verplaatsen kan dit met een ethernet kabel in beide te stoppen. 'Systeeminstellingen> Hulpprogramma voor dataoverdracht.'
Je kunt de data ook met een USB verplaatsen maar dan moet je wel even op je 2de PS3 ingelogd zijn. Je kan op elke PS3 met je account inloggen en dan de data die te kopiëren is, niet alle data laat dit toe moet het kunnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik ook aangegeven dat je inlogt op je 2de PS3, zoiets als je HDD meenemen naar locatie maar hier hoef je alleen in te loggen met je gegevens en dan kan je als het goed is via je USB alle data overhevelen. Dit is wat ik uit je vraag haal.
nee ja kan de game data op je ene account niet kopieren naar je andere account dus je zult alles over moeten doen