Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn Achievements met XBox Live synchroniseren en dan offline weer achievements halen en dan weer synchroniseren?

Ik maak dus een XBox Live account voor mijn offline profiel, om achievements te syncen. Als ik dan nieuwe games speel doe ik dat offline, maar is het dan zo dat wanneer ik weer op XBox Live kom dat de offline behaalde achievements weer met de server worden gesynchroniseerd?

Ik heb zelf nl. geen internet maar een vriend van mij heeft wel internet op zijn XBox, dus kan ik ze dan hier op mijn XBox halen en dan bij hem op mijn account zetten (dus synchroniseren)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb natuurlijk wel internet maar niet op mijn Xbox 360 hahahaa

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
699

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je achievements blijven altijd op je account staan, het maakt niet uit of je offline of online speelt. Als je bij je vriend inlogt zal je gamerscore net zoveel zijn als thuis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus je hebt zelf een Xbox, neem aan een 360 'fat' en haalt de HDD eraf om bij je vriend erop te zetten en dan worden je achievments met de server gekoppelt? Als je op Xbox.nl een account heb gekoppelt met je e-mail etc. dan kan dat. Anders heeft het geen zin. Je bent dan trouwens wel 'Silver' member zodat je wel demo's en extra's kunt downloaden maar niet online kan gamen. En zo'n internetkabel kan je best van je Xbox naar je modem aanleggen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding