Als je een Game Mania in de buurt hebt dan zou ik daar naar toe gaan, want die verkopen goede kwaliteit nieuwe games, maar ook tweedehandse die zij hebben gecontroleerd of ze het nog doen etc. Je kunt er eventueel games inruilen voor geld of als je de games nieuw koopt dan krijg je punten en met die punten heb je steeds korter. Heb je geen Game Mania in de buurt dan word het toch gewoon nedgame.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk eens op marktplaats. Er moet wel een Fifa 12 aangeboden worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat moet sowieso via webwinkels zijn, die zitten vaak ver onder de prijs in de winkels.

Ik zag dat www.mycom.nl Fifa 12 verkoopt voor €28.98. Je kan het natuurlijk ook via marktplaats krijgen, maar er is dan een grote kans dat je nog een online pass moet kopen (als je die wilt natuurlijk).