Ik heb gister bij een vriend mijn controllers *ps3* meegenomen, maar nou reageren ze niet meer op mijn eigen ps3, hoe kan ik dit verhelpen?

Gistermiddag ben ik met drie vrienden wezen PlayStationen, waarbij ik twee controllers van huis meebracht zodat iedereen mee kon doen. Het is toen gelukt om verbinding te krijgen tussen mijn controllers en zijn PS3. Nu ik weer thuis ben, lukt het mij maar niet om verbinding te krijgen tussen de controllers en mijn PS3. De vier lampjes blijven maar knipperen. Ik ben ten einde raad, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

M.V.G,

psvfan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet je controller verbinden met je ps3 met het usb kabeltje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zodra je je usb kabel aan de controllers doet en in je ps3, dan herkent hij weer jouw console. ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat mij erom dat je proleem oplost. Niet om puntjes te scoren ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan krijg je van mij nog een + xD