De PSP is nogal sloom in het laden van websites. Ik heb er ook één, maar die gebruikte ik alleen voor films en spelletjes, internet is één groot drama. Ik weet niet of je nog kan herinneren hoe snel internet 7-9 jaar geleden was op de computer, maar daarmee is het vergelijkbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja tuurlijk je kan psp gebruiken voor internet :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je gebruikt het eigenlijk om te spelen maar internet kan je het ook doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed bruikbaar?
De PSP is bruikbaar ja, maar goed wil ik niet zeggen.. Er zijn nog veel websites die de PSP namelijk niet in kan laden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is bruikbaar. Maar erg sloooomm. Je moet erg lang wachten, automatisch pakt psp wel mobiele site's dus dat is wel handig. En je kan ook downloaden enzooo.. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jawel maar het is niet echt vlot het is tenslotten een spelcomputer he
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een psp is bruikbaar voor internet, maar goed? Het is natuurlijk minder dan op een pc.