Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik doen als mijn zelf gedownloade apps het op de ipod touch 4 niet meer doen?

Ik heb dus een ipod touch 4. maar sinds een dag doen alle zelf gedownloade apps het niet meer. als ik erop klik dan springt hij weer weg. en als ik bij de itunes op herstellen klik dan zegt hij dat ik niet alles in mijn bibliotheek heb opgeslagen en dat alles dan verloren gaat, maar dat wil ik helemaal niet. dus kan iemand me hierbij helpen???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
723
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
We hadden een paar nieuwe apps gedownload en toen deden ze het allemaal ineens weer. maar in ieder geval bedankt voor jullie antwoorden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een back up proberen te maken en dan herstellen via iTunes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke is dat ingewikkeld?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee gewoon via iTunes de goede dingen selecteren
Ik herken dit. Ik neem aan dat je al een hard reset hebt geprobeerd. Misschien niet hetzelfde omdat ik een tweede gen. heb, maar wat je kunt proberen is een update van een app installeren (maakt niet uit welke), of een nieuwe app downloaden, bij mij deden apps het daarna altijd weer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding