Waar kan ik een goede Animal Crossing nds rom krijgen?

Ik heb het echte spel gehad maar die is gejat -.-
Nu heb ik Animal Crossing al een paar keer op mijn R4 gedownload maar hij hapert heel erg/alleen maar. Dat was bij elke rom zo. Dat is dus echt niet leuk spelen. toen het spel net wat uitgekomen (tijdje terug dus) had mijn vriendin hem ook gedownload en deed hij het helemaal perfect, precies zo als de echte versie die ik dus had. Heeft iemand het oplossing voor het haperen of misschien een Animal Crossing rom die het perfect doet? Graag! gr Thirza.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

hi ik ken het spel niet maar het zal wel gaan om een verkeerde copy. check je mail maar even ;)