Kan mijn Portal of Power van Skylanders voor de Wii toevallig ook gebruikt worden op de 360 ?

Dus niet de poppetjes maar echt alleen de wireless portal.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

PS3 en xbox360 gebruiken de zelfde port en zijn onderling uitwisselbaar. De wii maakt draadloos connectie met een draadloze portal ad de portal zelf communiceerde met de dongle. Een wii portal kan dus niet op de xbox360. Een niet draadloze portal van de PS3 of xbox360 zou overigens wel te gebruiken zijn op de wii als je deze maar aansluit voor je het spel start.