Kan je met de Xbox 360 ook met mensen van de PlayStation 3 online spelen? Of moet je er iets voor kopen? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Nee dat gaat niet. De Xbox 360, PS3, PC en alle andere consoles hebben allemaal een eigen netwerk voor games waar andere consoles niet aan mee kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat kan niet en er bestaat ook geen apparaat waarmee het wel zou kunnen.
De meeste actieve gamers hebben wel de wens om dit mogelijk te maken.
Het zou alleen niet reëel zijn omdat Sony of microsoft zich zo niet kunnen onderscheiden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee kan jammer genoeg niet..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed zo, jouw antwoord is beter dan de andere en vooral op tijd!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tsja! Beter laat als nooit hé :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is ook wel zo maar het is niet echt toevoegend meer.
Antwoord is al gegeven en duidelijk nee maar ik probeer even uit te leggen waarom.
Beide consoles hebben hun eigen netwerk waar jij op kan gamen. Dat gaat allemaal via het draadje naar de server, plaats van hun netwerk, waar alles samenkomt en koppelt spelers aan elkaar. Deze servers werken niet met elkaar, dus PS3 en Xbox. Je kan dus alleen maar binnen hun en ontwikkelaars hun netwerk gamen.