Ik heb een x box 360 en wil er internet op moet je dan een adapter van microsoft kopen of kan je ook van een ander merk kopen het liefst een goedkope

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bedoelt een draadloze adapter? Hoeft niet van MS te zijn. Er zijn ook andere producenten. De prijs zal rond de 50-60 euro draaien... Hier wat voorbeelden: http://www.play.com/Search.html?searchstring=xbox+360+wireless+adapter&searchsource=0&searchtype=allproducts

Antwoorden (1)

Nee, het zou niet maken als die adapter niet van MS is. Op internet is de nieuwprijs ongv. 50 euro. Op Marktplaats kan je er een van MS voor 30 euro krijgen alleen wel tweedehands. http://www.marktplaats.nl/z/spelcomputers-en-games/spelcomputers-xbox-onderdelen-en-toebehoren/wireless-adapter.html?query=wireless+adapter&categoryId=2803&priceFrom=&priceTo=&attributes=M%2C10430&startDateFrom=always
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt,
Alleen nog één vraagje kan je met al die adapters die je ziet online gamen?