wat kan je met moonshell op een nintendo ds lite?

Hoe kan je bijv. muziekjes of filmpjes of je eigen teksten in Moonshell zetten? ik weet al hoe je via de computer een aantal dingen kan veranderen, zoals de achtergrond of geluiden, maar kan je er meer mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

je kan gewoon op een willekeurige plek op je kaartje muziek of andere bestanden neerzetten, en die kan je dan opzoeken in moonshell en bv de muziek afspelen