Hoeveel krijg je nog voor een wii die 3,5 jaar oud is?

Hij is nog in perfecte staat, behalve het klepje bovenop (waar de gamecube controllers in gaan), die is afgebroken.
Voor de rest is er niks mis mee.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

De Wii's raaken een beetje uit ik gok zo'n 70euro...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt eraan wat je erbij heb en doet hier op de mark betaal je nu al 70€
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lastig te zeggen. Hoeveel controllers worden er meegeleverd. Hoeveel spellen zitten er bij. Is hij misschien in staat om niet legale spellen te spelen. etc.

Je kunt op de onderstaande link kijken, om daar te vergelijken met andere prijzen. Er staat er genoeg op en op deze manier kun je zelf een leuke prijs maken.

Een goede €100,- moet je er wel voor kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk ongeveer 50 euro de wii raakt uit