Ik zoek een 2.1 speakersetje voor me xbox 360, wat is een leuk setje voor max 40 euro inclusief verzendkosten?

Budget is maximaal 40 euro en het setje heeft een rode en witte aansluiting nodig, als jullie me kunnen helpen zou dat geweldig zijn :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hier is er een in jouw prijsklasse:

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/909940/Logitech-S-220-luidspreker/0416010&ref=list

Om deze aan te sluiten op je X-box heb je dit verloopkabeltje nodig:

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/325101/Cinch-35mm-jackplug-adapterkabel-SpeaKa-Professional-50109-Jackplug-koppeling-35-mm-stereo-2x-Cinch-stekker-s/SHOP_AREA_17473&promotionareaSearchDetail=005

Als je met iDeal betaalt, zijn er geen verzendkosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zo'n dingetje al, hoe sluit je aan setje via dat ding aan dan ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb hem trouwens aangesloten op een pc monitor met zo'n vga kabeltje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht dat ik jouw al een set had aangeraden en had de tip gegeven, want die set heb ik ook, en hij heeft een 3,5 mm die je in je TV of monitor stopt. Als het goed is had je monitor ook een 3,5 out. Anders moet je idd met dat kabeltje werken.
Dan stop je de rood/witte in je monitor en stop je de kabel van de S 220 in die kabel.
Beter je verdubbeld dat bedrag en haald bij feedback dit setje:

http://www.feedbackmusic.com/computer-en-recording/kurzweil-ks40a/100006284/112853

het wordt gebruikt door amateur producers en ik heb het zelf ook gekocht. Aangesloten op mijn PS3 en heerlijk geluid. De bass vol open en dan is het precies goed. 2.1 met slappe plastic behuizingen geven niet het juiste geluid. Kijk echt naar houten enclosures. Daarom heb ik die kurzweil gekocht.

Gr.