Als mijn ps3 spel stuk is, kan ik gewoon een nieuwe kopen en gebruiken?

Ik bedoel Driver San Francisco is stuk. Er zit een barst in. Kan ik met een nieuwe schijf gewoon verder spelen? of moet je alles weer opnieuw installeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kan gewoon verder spelen, je opgeslagen data staat op de harde schijf van je ps3.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk het niet, omdat de savegame op een HDD wordt gezet, en niet meer op het cd'tje zoals bij de oude Gameboy-spellen zoals Pokémon Rood:P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan gewoon verder spelen, alle data staat opgeslagen in het geheugen van je ps3.