Mijn internet voor de playstation 3 werkt niet, moet ik een poort openen?

En zoja welke poort?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Geeft de ps3 ook een fout code aan of een error? Heb zelf ook geen poort open staan ervoor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet in enkel geval GEEN poort openen zorg er gewoon voor de je playstation dicht genoeg bij je internet router staat en als dat niet werkt zou ik proberen de stekker van de internet router uit te trekken en na 10 seconden weer in te steken.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is alleen zo als het draadloos is.
Het kan zijn dat je in je router Unpn moet aanzetten.
maar meestal is dat niet noodzakelijk, je kan via internet settings ps3 een test doen dan geeft ie aan wat er fout is.
kan van alles zijn, probeer andere kabel, probeer wifi