Wanneer komt ongeveer de eerste trailer(s) van Call of Duty: Black Ops 2 uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wist niet dat er een call of duty: black ops 2 kwam, komt hij dan ook op de ps3? ik hoopte eerder dat er een nieuwe WM4 kwam!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee komt alleen op Xbox omdat PS3 COD niet meer ondersteunt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@spot99, ja die komt er zeker wel. WM4 zegt mij verder niks. @bomba, lolbroek, de PS3 ondersteunt COD zeker wel. De xBox360 en PS3 zijn grootste aanhangers van de COD games, beetje dom om dan de game af te spelen met software die PS3 niet ondersteunt.

Het beste antwoord

Het is nog niet met zekerheid te zeggen, maar meestal komen de trailers van Call of Duty rond mei uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel :-)