Is deze ps3 controller fijn/goed? (zie link)

http://www.bartsmit.com/ps3-bluetooth-call-of-duty-controller waarom is hij zo goedkoop en is hij gewoon net zo fijn als de normale?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hij is zo goedkoop omdat het een onofficiële controller is. Hij is gemaakt van goedkope spullen (troep) en dat is de reden waardoor hij zo goedkoop is. Ik vind hem niet handig, er is al een knopje afgebroken en hij reageert later.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het is echt een slechte controller, om te huilen! Ik kan er niks anders van maken helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigen ervaring of...?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik kreeg m gratis bij MW3
zo'n controller is niet gemaakt door Philips-playstion. de kwaliteit zou dus ook erg slecht kunnen zijn, dat hij bijvoorbeeld niet 4 knoppen tegelijk kan aflezen (dit had ik bij een ps2 controller). ik raad je aan om het bij de orginele controllers te houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn buurjongen heeft deze ook hij ligt niet fijn in je hand je moet er echt reuze handen voor nodig hebben om fijn met deze controller te werken ik zou hem niet kopen geef dan liefer effe iets meer geld uit mijn buurjongen gebruikt hem niet en heeft hem in de kast liggen en een andere gekocht.
Zelf heb ik 1 dualchock 3 controller en een neppe koop dan een neppe dual chock 3 dat werkt veel fijner!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ervaring met thrid-party controllers is dat ze (vrijwel) altijd waardeloos zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of een controller fijn is, weet je alleen maar door hem in je hand te nemen. Iemand anders kan die vraag nooit voor je beantwoorden omdat die alleen zijn of haar eigen mening kan vertolken. Het is net als een paar schoenen. Een maatje 45 is voor mij heerlijk, maar kunnen voor jou veel te klein zijn ;-).

Zoals je hierboven leest, zijn er nogal wat klachten over deze specifieke controller. Het is echter niet zo dat alle third-party controllers slecht zijn. Sterker nog, ik ken controllers die beter zijn dan die van Sony. Kwaliteit waar je op dat moment ook wat meer geld aan kwijt bent. Generaliserend kan je dus zeggen dat de goedkope controllers zeer waarschijnlijk een slecht resultaat leveren terwijl de duurdere modellen vaak beter zijn.